söndag 14 april 2013

Master bedroom -klädkammaren blir lite mindre än vi tänkt oss.

Av någon anledning har de duktiga civilingenjörerna glömt bort att tala om för oss, och även glömt bort att berätta att det ska gå 4 st rör som ska isoleras och byggas in, i vår master bedroom klädkammare. Dessutom har de nu stoppat alla anslutningar för golvvärmen. Att de inte  lyckades tänka på det tidigare?

Skulle jag bara vetat det innan det redan var hål i taket och golvet och rören redan satt där när jag såg det hela så skulle jag sagt att alla rören skulle dras genom/i väggen vid bastun. Jag är orolig för att klädkammaren blir för liten och det kommer krävas mycket manuellt byggande och anpassande i den för att överhuvudtaget kunna få dit några hyllor. De fina inredningarna jag har kollat in kan jag bara glömma. Ca 1,5 m av väggytan kommer förstöras i och med att djupet inte blir mer än 30 cm. Där får ju inte garderobsinredning plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar