lördag 7 september 2013

Planteringar och garagebygge

Idag har jag gjort storkap på fruktträd. hoppas jag i alla fall. Plantagen har kampanj för medlemmar. Jo, jag är medlem överallt där det räcker att uppge personnummer, då är det enkelt att hålla koll. Jag är inte ute efter bonus och bonuscheckar jag ska ha koll på. Jag är mer ute sådana där otroliga kampanjer. Som idag till exempel. 40% rabatt på fruktträd. Jag hängde på låset klockan 10 för att även få några minuter hjälp utan att behöva slåss om få  butikspersonal bland andra kunder.

Nu ska jag ut och plantera!

Medan jag planterar så bygger J på garaget. De har fokus ytterpanel och yttertak idag, som jag förstod det.

Jag återkommer med uppdatering om slutresulutat av dagens insatser.

Äpple 'Katja'
Tyvärr blev det inte Äppelträd Katja, då detta kanske inte trivs på vår blåsiga höjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar