onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt År! 2014 ska bli ett bra år



Gott Nytt År! allesammans.

Hoppas din nyår var fin och bra och  med finfina raketer och fyrverkerier. Som ny i detta område blev jag glatt överraskad av områdets påkostade fyrverkerier. Nästa år blir det stor fest hos oss och vi ska inte köpa en enda raket, det behövs inte.

Ok, vågar jag mig på att säga något om 2014? Alla andra skribenter är ju så bra på att att spå och tala om hur det kommer att bli.

För mig ska detta året bli ett lugnt mellanår, utan för många stora beslut. Med ordning och reda, tid för mina barn, tid för att återuppta träningen, tid för att njuta.

Under julhelgen har vi fått upp ännu fler gardiner, både i sovrummet, vardagsrummet och det barnrum som saknade.


Ellos Home Öljettkappa Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar