söndag 10 februari 2013

Trevlig helg allihopa

Måste ta en paus i från alla donande. Imorse började jag dagens arbete kl 08,30 med att putsa fönster med minusgrader ute. Grodans fönster var kvar och på kvällstid efter jobbet i veckan kommer jag inte se så det var bara att ta på jackan och putsa!

Dagen har fortsatt med inköp av nya snygga handdukar till pimpningen av stora badrummet, inköp av snygg orkideer, vilka jag älskar. Hoppas de står sig till visningen om en månad. (glömde köpa ny näring till dem...)

Balkongen är snöfri och bordet på plats. Barnens rum har vi rensat på kvällarna under veckan och nu återstår egentligen bara vårt sovrum, som ser ut som ett bombnedslag. Tyvärr! Så medan jag fortsätter med det så får ni andra njuta av vackert vinterväder.

I nästa vecka är det stomres-besiktning, då får jag närvara och troligen se huset innifrån, det ska bli kul.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar